Misterul din Egipt – Radu Cinamar

~ de NiMa pe 25 Februarie 2010.

3 Răspunsuri to “Misterul din Egipt – Radu Cinamar”

  1. mi-a placut cartea

  2. ai uitat sa treci la lista carti citite si conversatii cu dumnezeu si spatiul inimii sacre. trece tot🙂

    • Uite..am pus „Conversatii cu Dumnezeu” dar, din cate imi aduc aminte „Spatiul sacru al inimii” l-am luat de la tine si nu l-am gasit in format electronic. Poate daca venim in vizita mi-o dai si o scanez ca ar fi pacat🙂

Lasă un răspuns

 
